1. Adresaci VII Polskiego Rajdu Ekologicznego z Konferencją Naukową „Vehicles of the Future”
Rajdokonferencja jest adresowana przede wszystkim do studentów Wydziału Mechaniczno-
Energetycznego Politechniki Wrocławskiej zrzeszonych w Kołach Naukowych funkcjonujących na
Wydziale i realizujących projekty związane z proekologicznymi napędami, zeroemisyjną lub
niskoemisyjną konwersją energii, studentów kierunków związanych z tematyką Rajdokonferencji,
młodych naukowców oraz pracowników Wydziału realizujących prace związane z tematyką
Rajdokonferencji, a także pracowników innych wydziałów Politechniki oraz pracowników innych
uczelni realizujących tematy pokrewne tematyce Rajdokonferencji, a w końcu do tych którzy
uczestniczyli w poprzednich edycjach Rajdokonferencji i swoje doświadczenia w zakresie organizacji i
logistyki przekazywać będą Rajdonferencjanom edycji 2023.
2. Uczestnikiem Rajdokonferencji może być osoba, która:
a) zgłosi chęć uczestnictwa w Rajdokonferencji Organizatorowi (osobiście/mailowo/telefonicznie) i
utożsamia się z mottem Rajdokonferencji: Kocham Polskę i Ty Ja kochaj
i hasłem tegorocznej edycji: Pamięć o przeszłości podstawą prawdy dobra i piękna
b) jest związana tematycznie z programem Rajdokonferencji poprzez kierunek studiów,
członkowstwo w kole naukowym lub tematykę prac naukowo-badawczych
c) w przypadku chęci przedstawienia referatu – prześle materiały w postaci prezentacji najpóźniej 5 dni przed terminem rozpoczęcia Rajdokonferencji
d) zobowiąże się do przestrzegania zasad obowiązujących na Rajdokonferencji, a przedstawionych szczegółowo na odprawie organizowanej jeden dzień przed rozpoczęciem Rajdokonferencji
e) uiści symboliczną opłatę w kwocie 500…750zł (student) lub 1500…2500zł (pracownik) najpóźniej dzień przed rozpoczęciem Rajdokonferencji.
3. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, doboru składu osobowego uczestników VII
Polskiego Rajdu Ekologicznego z Konferencją Naukową „Vehicles of the Future” dokona
Organizator na podstawie kolejności zgłoszeń z uwzględnieniem pkt.2 lit. a-d.
Akces uczestnictwa należy kierować osobiście/telefonicznie/mailowo do Organizatora:
płk prof. Mieczysław Struś, mail: mieczyslaw.strus@pwr.edu.pl , tel. 71 320 4965; 602286108
dr inż. Grzegorz Romanik, mail: grzegorz.romanik@pwr.edu.pl , tel. 71 320 4827; 503594230